? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 1 November 2008


besarnyer...

mpanjang betul badan lintah ni


Suasana tempat ternak lintah kat kg..
Projek Lintah hubby...
Minggu lepas masa balik kampung hubby cakap lintah dah beranak..ha beranak? anak die camner?...ooo.. rupa-rupanya kecil sgt mcm cacing bambu berwarna emas..mak ayah kena amik cermin mata kalau nak tgk..keciknye...Dah nmpk hasil ckit2..moga2 projek ternak lintah ni berjaya untuk hari2 akan mendatang..Aku ngan minatang lintah ni ler yg paling aku geli tak ingat..nak tengok pun ujung2 mata jer. Husna dah tahu aku ni penakut lagi di a sengaja usik. Dia tu berani ngan lintah buat cam kwn jer bley pegang2 tarik2.aku ni menjerit2 tgk gelagat dia..Semalam nak jadi cerita hubby dah pegi keje dah, aku ngan husna nak kuar umah la una ke umah pengasuh aku plak nak dtg keje.tetiba jer ada ada sekor lintah sesat kat tepi pintu luar rumah.terlompat aku terkejut..Rupa2nya lintah yg hubby cari secara sambilan kat paya kat tmnpauh tu terlepas.dok dlm akuarium elok je semalam..bayangkan nak tido semalam tak senang dok ingat kot ada lagi lintah yang lain masuk bilik..eeeiiii...camna ni...

3 Apa kata korang:

Tirana berkata...

Azie...

Kak tirana yang memang berasal dari kampung ni pun takut semacam pada lintah dan pacat.. Actually bukan takut...geli aje..tengok lintah dan pacat merayap..heeeee...lari jauh-jauh..hehehe

Aishah Hashim berkata...

Wah bestnyerr da ade projek lintah sendiri!!~ Ecah suke kalo psal ternakan cenggini..

gelikan tengok lintah?!!~ huhu.. kalo hujan lebat kene jage-jage takut lintah terlepas!!~

Tanpa Nama berkata...

tp betul kata ecah..ujan lebat jer semua rebut2 nak kuar..dulu penah terjadi byk ekor kuar smp ke tnh...pas tu dah modific len ok dh..